Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Βουτιά από ύψος. Πριν βουτήξεις πρόσεξε...


Η άτσαλη πτώση στο νερό μπορεί να προκαλέσει τραυματισμούς ή κακώσεις. Δεν πέφτουμε ποτέ με την κοιλιά. Προσέχουμε τον αυχένα μας και πέφτουμε κάθετα με τα πόδια ή με το κεφάλι εφόσον γνωρίζουμε το βάθος. Η βουτιά στο νερό είναι σαν να πέφτουμε σε στέρεη επιφάνεια. Γι΄ αυτό πάντα πρέπει να ελέγχουμε το βάθος της θάλασσας ή της πισίνας. Να είμαστε προετοιμασμένοι για την πίεση που θα ασκηθεί στα αυτιά μας. Επίσης δε βουτάμε σε άγνωστα νερά τη νύχτα ή αν έχουμε καρδιακά προβλήματα γιατί η απότομη εναλλαγή θερμοκρασίας δημιουργεί σοκ στον οργανισμό. ΠΟΤΕ βουτιά με γεμάτο στομάχι και ποτέ μόνοι μας. Πριν το μεγάλο άλμα λοιπόν φροντίζουμε να υπάρχει ασφάλεια και έλεγχος της περιοχής για να μη μετατραπεί η διασκέδαση σε τραγωδία.

Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από μερικούς μήνες με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!