Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014

Σχολικός Αθλητισμός. Η αρχή για μια καλή ζωή


Η διαπαιδαγώγηση των παιδιών μας είναι το Α και το Ω για να βγάλουμε σωστούς ανθρώπους στην κοινωνία. Σωστούς Έλληνες πολίτες. Το σχολείο και η οικογένεια παίζουν το σημαντικότερο ρόλο για την εξέλιξη ενός ανθρώπου. Η μόρφωση σε συνδυασμό με τον αθλητισμό και ένα ιδανικό οικογενειακό περιβάλλον θέτουν τις βάσεις για το μέλλον των παιδιών μας. Οι βάσεις πρέπει να μπαίνουν στο έδαφος από νωρίς. Επιλέγοντας καλά σχολεία για τα μικρά μας, τα οποία στηρίζουν τον αθλητισμό και καλλιεργούν από νωρίς την ομαδικότητα και την πειθαρχία, έχουμε κάνει την πρώτη σωστή κίνηση.
Η έννοια του ''Ευ Αγωνίζεσθαι'' (fair play) σε μια σχολική ομάδα είναι ένα από τα κυριότερα μαθήματα για ένα μικρό παιδί, που κάποια στιγμή θα γίνει ενήλικας και πρέπει να ξέρει και να έχει διδαχθεί τη σωστή συμπεριφορά.
Τι πιο ωραίο από το να αγωνίζεσαι μαζί με τους συμμαθητές σου, τους φίλους σου που μετά το μάθημα σειρά θα έχει η προπόνηση στο γήπεδο. Δε θα ξεχάσω ποτέ τις προπονήσεις με τη σχολική ομάδα, τα αστεία και τις επιτυχίες που έζησα στην παιδική μου ηλικία.
Ο σχολικός αθλητισμός δίνει τη σκυτάλη στον ερασιτεχνικό αθλητισμό και βοηθά τα παιδιά να γνωρίσουν την άσκηση μέσα από την ευγενή άμιλλα και την αναζήτηση της νίκης. Παρέχει την ισορροπία που όλοι ψάχνουμε σήμερα και είναι η λύση σε όλα μας τα προβλήματα. Η απάντηση που κρύβεται πίσω από την κουρτίνα μιας ανασφαλούς κοινωνίας. Η δύναμη που ξεδιπλώνεται όταν την ξυπνήσεις, όταν την αναζητήσεις μέσα σου. Το ξυπνητήρι είναι ο αθλητισμός. Η ενασχόληση που σε κρατά μακριά από όλα τα ''κακά σημεία των καιρών μας''. Δείξτε τον δρόμο στα παιδιά σας και συμβουλέψτε τα να συμμετάσχουν στις σχολικές ομάδες και δεν είναι ποτέ αργά για να ακολουθήσετε και εσείς το δικό τους παράδειγμα, ξεκινώντας άσκηση και σωστή διατροφή.
Σωστός άνθρωπος σημαίνει ευτυχισμένος άνθρωπος, αγωνιστής και αθλητής.

Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από μερικούς μήνες με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!