Πέμπτη 2 Ιουνίου 2016

Βασική Υποστήριξη Ζωής

                                        

Μια εκπαίδευση με Ευρωπαϊκή πιστοποίηση για τη διάσωση ανθρώπινων ζωών. Όσοι από εμάς διδάσκουμε τη Βασική Υποστήριξη Ζωής σε πολίτες, σώματα ασφαλείας, αλλά και σε επαγγελματίες υγείας μπορούμε να καταλάβουμε τη σημασία της γνώσης που κατέχουμε και διανέμουμε στον κόσμο. Τι πιο σημαντικό από το να γίνεσαι ο πρώτος ανταποκριτής στην προνοσοκομειακή φροντίδα και να δίνεις τη γνώση για τη διάσωση ανθρώπων. 

Η Βασική Υποστήριξη Ζωής περιλαμβάνει:

1. Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση
2. Χρήση Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδωτή
3. Θέση Ανάνηψης
4. Μέθοδο Χάιμλιχ (Heimlich) για πνιγμονή

Με Υπουργική Απόφαση αρ. Υ4α/οικ. 15576 /22 Φεβρουαρίου 2007, όλοι οι επαγγελματίες υγείας πρέπει να είναι πιστοποιημένοι ανανήπτες ακόμα και οι γιατροί. Έχω εκπαιδεύσει γιατρούς και νοσηλευτές οι οποίοι βάσει νόμου χρειάζονταν αυτή την πιστοποίηση και το αγχός ήταν μεγάλο, στο τέλος όμως, όλοι εκτίμησαν την αναγκαιότητα για τη γνώση αυτή.
Η γνώση της Βασικής Υποστήριξης Ζωής είναι υψίστης σημασίας. Μάθε τη! Γίνε ο από μηχανής Θεός για τον συνάνθρωπό σου. Έχει παρατηρηθεί πώς ακόμα και οι αθλητίατροι έχουν άγνοια για τη διαχείριση ενός απλού περιστατικού, καθώς δε γνωρίζουν πώς να διατηρήσουν τον αεραγωγό ανοιχτό με την απλή κίνηση της θέσης ανάνηψης, με αποτέλεσμα ο αθλητής να καταλήγει από μια απλή λιποθυμία.
Σώσε μια ζωή μαθαίνοντας τις κινήσεις στη Βασική Υποστήριξη Ζωής.
Η αναπνοή που μόλις πήρες ήταν ένα δώρο. Μπορείς να το χαρίσεις σε έναν άνθρωπο που υπέστη καρδιακή ανακοπή, αρκεί να ξέρεις τον τρόπο. Είναι κρίμα να χάνονται ζωές από άγνοια και απάθεια. Η ζωή είναι το πολυτιμότερο αγαθό!
Βοηθάμε για να υπάρχουμε και ζούμε για να βοηθάμε.

Ελένη Ψαρρά
Πιστοποιημένη ναυαγοσώστρια
Εκπαιδεύτρια BLS
PHTLS Provider

Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από μερικούς μήνες με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!