Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

Τα δεσμά της απογοήτευσης. Ο μέγας εν ζωή θάνατος

''Ο άρτιος άνθρωπος ενόσω ζει
πεθαίνει θανάτους πολλούς..."
Δημήτρης Λιαντίνης


Η ευαισθησία δεν είναι αδυναμία, όπως πολλοί νομίζουν. Είναι δύναμη! Είναι σαν να κυκλοφορείς συνεχώς μέσα στα πλήθη με μια κεραία στο κεφάλι συντονισμένη να εντοπίζει συναισθήματα με πλοηγό τη συνείδηση. Η ευαισθησία γίνεται αδυναμία όταν καταλήγει στα δεσμά της απογοήτευσης. Είναι μέγας θάνατος η απογοήτευση... Δύσκολο να ξεφύγεις αν σε φυλακίσει. Όταν βλέπεις τη ζωή μέσα από ένα τέτοιο πρίσμα είσαι διαφορετικός...καταδικασμένος να ''πεθαίνεις θανάτους πολλούς''. Μια διαδικασία που απαιτεί αγώνα. Πολλούς θανάτους, αναγέννηση αλλά και ομορφιά. Την ομορφιά της καθαρής σκέψης όταν αναγεννάται δυνατή η ψυχή, κερδίζοντας τη γνώση. Γιατί το κέρδος τελικά είναι η γνώση. Του εαυτού μας, των άλλων και του λόγου ύπαρξής μας.
Ο άρτιος άνθρωπος έχει δεσμά και για το καλό του, την εξέλιξή του, ευτυχώς ''θανάτους πολλούς''.

Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από μερικούς μήνες με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!