Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

Φως! Σκοπός ζωής


Φως! Χάρισμα-σκοπός ζωής-δοκιμασία. 
Ο φωτισμένος άνθρωπος είναι ο απεσταλμένος στρατιώτης της ανώτερης δύναμης για να δείξει τον δρόμο στους συνανθρώπους του. Δε χρειάζεται πολλά όπλα στη φαρέτρα του. Είναι ηθικός, καλόψυχος και τον διακρίνει ένα υψηλό αίσθημα δικαιοσύνης και ευθύνης απέναντι στον κόσμο, που όμως δε θα τον μετατρέψει ποτέ σε τιμωρό. Πρέπει να είναι δυνατός όταν δέχεται πυρά και κριτική από ανθρώπους που δεν τον κατανοούν, εξάλλου ο σκοπός του είναι μια δοκιμασία.
Πρέπει να δείξει τον δρόμο του φωτός μέσα από το μονοπάτι της αγάπης, χαρίζοντας απλόχερα λέξεις, χαμόγελα και όμορφες πράξεις, βάζοντας πολλές φορές τον εαυτό του σε δεύτερη μοίρα. Αν τον καλύψει για λίγο το σκοτάδι, τον κυριεύει η θλίψη και οι τύψεις. Δεν είναι τέλειος, προσπαθεί μέσα από τον σκοπό του να γίνεται καλύτερος. Η ψυχή του τρέφεται από την ευγνωμοσύνη και την καλοσύνη που νιώθει, κάθε φορά που φωτίζει έναν άνθρωπο. Είναι αναμφισβήτητα διαφορετικός. Πολλές φορές απογοητεύεται, αλλά δεν μπορεί να αλλάξει. Η φύση του είναι αδιαπραγμάτευτη και απόλυτη! 
Είναι τόσο όμορφο να κρατάς στα χέρια σου το φως και να φωτίζεις τις σκιερές γωνίες αυτού του κόσμου, ελπίζοντας πως ίσως κάποια μέρα οι άνθρωποι γίνουν τόσο φωτεινοί που δε θα χρειάζονται να μάχονται για την ανάδειξη του καλού εναντίον της κακής τους πλευράς. Ίσως η δύναμη του φωτός μια μέρα τα καταφέρει.

Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από μερικούς μήνες με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!