Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

Για την αγάπη του κόσμου...


Όταν είσαι διασώστης...είσαι για πάντα!
Δεν υπάρχει ωράριο, δεν υπάρχει υποχρέωση παρά μόνο συνείδηση...
Υπάρχεις και είσαι εκεί για όλους, οποιαδήποτε στιγμή σε χρειαστούν! Σε υπηρεσία, εκτός υπηρεσίας, στο τροχαίο που θα δεις κάτω από το σπίτι σου, στην ανακοπή συνανθρώπου σου στον δρόμο, στην πτώση μιας γιαγιάς από το σκαλοπάτι και στο μάτωμα μιας παιδικής μύτης...
Δίνεις την ψυχή σου για να γίνει μια έγχρωμη νότα στη νύχτα του κόσμου...για να γίνει αγάπη.
Είμαι εδώ για σένα..ένας από μηχανής θεός, ένας απεσταλμένος άγγελος που βρέθηκε τυχαία κοντά σου. Θα σου δώσω την ψυχή μου για να γίνει αγάπη. Αγάπη στον αέρα αυτού του κόσμου! Δώσε κι εσύ αυτό που μπορείς...

Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από μερικούς μήνες με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!