Σάββατο 25 Ιουνίου 2016

Καλύτερος σημαίνει διαφορετικός

"If you want to be the best you have 
to do things that other people aren't willing to do" 
Michael Phelps 22 φορές 
Ολυμπιονίκης κολύμβησης


Απομονωμένος με παρωπίδες για να πετύχεις τον σκοπό σου. Πειθαρχία, πόνος, εξάντληση και μάχη με τις αντοχές σου. Δε σε κάνει καλύτερο από τους άλλους η επίδοση, η βαθμολογία, τι θα γράψει το χρονόμετρο, ένα μετάλλιο ή ένα βραβείο. Καλύτερος είσαι επειδή μπορείς να πιέσεις τον εαυτό σου στα όρια που άλλοι δεν μπορούν να φτάσουν! Είναι θέμα χαρακτήρα και θέλησης. "Φτάσε εκεί που δεν μπορείς" είπε ο Ν. Καζαντζάκης. 
Είσαι διαφορετικός επειδή έχεις στόχο και πείσμα. Μπορεί να σε επευφημούν και να σε συγχαίρουν όταν πετυχαίνεις μια πρωτιά, όμως δύσκολα σε αποδέχονται γιατί δεν μπορούν να σε ακολουθήσουν. Ο δρόμος σου είναι δύσκολος και σπάνια θα βρεις ανταγωνιστή που θα είναι ικανός να κάνει θυσίες στο βαθμό που εσύ μπορείς. Καλύτερος, λοιπόν, είναι ο διαφορετικός. Αυτός που από τη φύση του γεννιέται δυνατός!

Αφιερωμένο σε όλους όσους έχουν βιώσει την απομόνωση για ένα στόχο, θυσιάζοντας την άνεση για μια πρωτιά και βγήκαν νικητές..!

Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από μερικούς μήνες με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!