Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

Ο Θεός σώζει τον πιστό, όχι μόνο τη Βασίλισσα


  Σε ακραίες καταστάσεις κι όταν οι δυνάμεις μας, μας έχουν εγκαταλείψει, επικαλούμαστε τη Θεία παρέμβαση και επιστρατεύουμε τα αποθέματα της πίστης που κρύβονται βαθιά μέσα μας.
Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικό του μέτρο πίστης και πιστεύει για τους δικούς του μοναδικούς λόγους. Πόσοι προσευχόμαστε μόνο όταν χρειαζόμαστε βοήθεια ή νιώθουμε ανασφάλεια για το μέλλον;
In God We Trust, αναγράφουν οι Αμερικανοί επάνω στα χαρτονομίσματά τους. Ακόμα κι αυτοί, κυρίαρχοι του κόσμου βασίζονται στην πίστη τους στον Θεό.
God Save the Queen, φωνάζουν οι Άγγλοι και ζητούν την ευλογία σε κάθε βασιλική στέψη.
Γιατί όμως ακόμα και οι δυνατοί ζητούν βοήθεια;
  Σε περιπτώσεις που η ζωή μας κινδυνεύει, το μόνο που μπορεί να μας βοηθήσει, είναι ο χαρακτήρας μας και η ψυχή που διαθέτουμε. Όταν όμως έρχεσαι αντιμέτωπος με τον εαυτό σου και τον απόλυτο φόβο, καταλαβαίνεις ότι είσαι μονάχα ένας απλός άνθρωπος. Τότε, στρέφεσαι στον Θεό και ενεργοποιείται η δύναμη της πίστης. Ο Χριστός είπε : ''Η πίστη σου σε έσωσε'' στον παραλυτικό της Καπερναούμ, στον Ρωμαίο εκατόνταρχο και στη Χαναναία. Τι ακριβώς, όμως, σημαίνει πίστη;
 Είναι η εμπιστοσύνη που έχουμε στον δημιουργό μας ότι δε θα μας αφήσει μόνους.
Η ελπίδα ότι μας αγαπάει ο Θεός και η ανάγκη να ανοίξουμε την καρδιά μας, ελεύθεροι από κάθε εγωισμό, αποδεχόμενοι την αλήθεια. Πίστη είναι η ελπίδα ότι έχουμε τον Θεό σύμμαχο στον αγώνα μας, είτε πρόκειται για μια κρίσιμη στιγμή επιβίωσης, είτε για κάποια ασήμαντη, προσωπική δυσκολία. Δεν είσαι μόνος! Όταν το συνειδητοποιήσεις όλα είναι δυνατά. Μπορείς να παλέψεις για τη ζωή σου και να σώσεις τον συνάνθρωπό σου, έχοντας την ευλογία της πίστης.
Ο Χριστός μάς δίδαξε την έννοια της αυτοθυσίας και μέσα από το μαρτύριο της σταύρωσης μάς έδειξε ότι δεν είμαστε μόνοι.
Αν πιστεύεις, αγαπάς και όταν αγαπάς σώνεις και σώνεσαι. Αυτή είναι η φιλοσοφία του διασώστη, αυτό είναι και το νόημα της ύπαρξης.

Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από μερικούς μήνες με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!