Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Το κολυμβητήριο που αγάπησα..

Μεγάλωσα στον Πειραιά. Στην περιοχή της Φρεαττύδας. Τα μέρη που περπάτησα ήταν το Πασαλιμάνι, η Καστέλλα, το Χατζηκυριάκειο, η πλατεία της Πηγάδας, η πλατεία Κοραή και το λιμάνι του Πειραιά. Αθλήτρια του Πειραϊκού Συνδέσμου από μικρό παιδάκι και βέρα Περαιώτισσα γνώρισα αρκετούς αθλητικούς συνδέσμους και επισκέφθηκα αρκετά γήπεδα και κολυμβητήρια κυρίως της περιοχής μου και συγκεκριμένα το Παπαστράτειο. Όμως την οικογένεια μου την έφτιαξα κοντά στην Νίκαια. Μετά από πολλά χρόνια διαμονής στην περιοχή, άρχισα να διαμορφώνω τη ζωή μου και να γνωρίζω τους Νικαιώτες μέσα από τα μαγαζιά, τα σχολεία και τα αθλητικά κέντρα.
Έτσι λοιπόν έχοντας την ανάγκη να προπονηθώ στο νερό για να διατηρώ καλή φυσική κατάσταση ως ναυαγοσώστρια έκανα εγγραφή στο κολυμβητήριο του ''Πλάτωνα''.
Στην αρχή ήμουν λίγο διστακτική και μαζεμένη, ως ''νέο ψάρι στο βυθό'', όμως με τον καιρό γνώρισα αρκετούς καλούς ανθρώπους οι οποίοι έγιναν φίλοι μου και δημιούργησαν ένα κλίμα ζεστασιάς και θαλπωρής στην καθημερινότητα μου.
Η προπόνηση μου γίνεται με εξαιρετική διάθεση και χαμόγελο πάντα κάτω από τη φιλική και θερμή ανταπόκριση των φίλων μου.
'Ενα καλημέρα, ένα νεύμα με τα μάτια και ένα χαμόγελο είναι αρκετό για να σε ωθήσει να ρίξεις το κεφάλι και να προπονήθεις με δύναμη και ευεξία.
Το κολυμβητήριο μου, δεν έχει την μεγαλοπρέπεια του ΟΑΚΑ, ούτε τις ολυμπιακές προδιαγραφές της πισίνας του Γουδίου, όμως έχει την οικογενειακή ατμόσφαιρα και το ενδιαφέρον που αποζητά ο αθλητής για να αποδώσει τα μέγιστα και να φτάσει τους στόχους του.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Αθηνά, υπεύθυνη πισίνας που με αγκάλιασε εξ αρχής, την Ελένη την ψυχή των αποδυτηρίων, σε όλους τους γυμναστές και στους φίλους μου :
Την κυρία Σοφία, την κυρία Αναστασία, την κυρία Γαρυφαλλιά, τη μικρή Μαργαριτούλα, τον Δημήτρη, τον Τάσο, τον Βασίλη, την γλυκιά μου Αγγελικούλα και σε όλα εκείνα τα χαμογελαστά προσώπα που με καλημερίζουν χωρίς να ξέρω το όνομα τους.
Σας ευχαριστώ για αυτόν τον όμορφο χρόνο και σας εύχομαι Καλό Καλοκαίρι.
Απο Σεπτέμβρη spreed στο ελεύθερο και φούλ στο πρόσθιο.....    :D