Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2018

Η υπερδύναμή σου



Ο Ινδός φιλόσοφος Τζίντου Κρισναμούρτι κάποτε είπε πως δεν είναι δείγμα υγιούς προσωπικότητας να είσαι ικανοποιημένος μέσα σε μια βαθιά άρρωστη κοινωνία. Αυτό σημαίνει πως αν δεν προσαρμόζεσαι με τον μοντέρνο κώδικα ηθικής που επικρατεί γύρω σου, θα είσαι αναπάντεχα διαφορετικός και ταγμένος να παλεύεις με εκείνους που δε θα σε καταλαβαίνουν. Με αυτούς που δε θα συναισθάνονται την ευαισθησία σου και την ικανότητά σου να συλλέγεις ερεθίσματα και να ανταποδίδεις συναισθήματα σε μια κοινωνία που η παράλογη φιλοδοξία βαπτίζεται ως χάρισμα και επιβραβεύεται σαν το σπουδαιότερο προσόν, για να σε τοποθετήσει στα υψηλότερα κλιμάκια στις συνειδήσεις των ανθρώπων. Αν δεν μπορείς να ακολουθήσεις αυτό το χιλιοπερπατημένο μονοπάτι, γιατί είσαι γεννημένος από τη φύση σου να ζεις με ευαίσθητη καρδιά, θα πρέπει να βρεις μια άξια μοίρα για να μπορείς να αναμετρηθείς με το καθιερωμένο πλέον εγωκεντρικό δόγμα.
Αν η ευαισθησία σου συντροφεύεται από καθάριο φλογισμένο πάθος τότε αυτή είναι η κυρίαρχη δύναμή σου. Μια τέτοια δύναμη μπορεί να αλλάξει τον κόσμο και να επέμβει στο πεπρωμένο των ανθρώπων. Αν τολμήσεις να ζήσεις με ευαισθησία και σε κάθε βήμα που κάνεις, αισθάνεσαι την ανάγκη να ακούσεις τις καρδιές των συνανθρώπων σου, απλώνοντας το χέρι σ’ αυτούς που το χρειάζονται, τότε θα γίνεις ένας υπεράνθρωπος που με σωσίβιο την αγάπη σου θα γίνεις χρήσιμος στον κόσμο. Αυτή η δύναμη σε ξεσηκώνει κάθε φορά να διασώσεις έναν άνθρωπο που βρίσκεται σε κίνδυνο, χωρίς δεύτερη σκέψη. Η ευαισθησία γίνεται το ισόβιο πάθος σου που σε αφυπνίζει για ν’ αγωνιστείς να αλλάξει η αυτοκαταστρεπτική ροή της ανθρωπότητας. Χωρίς αυτή τη δύναμη δε θα γινόσουν διασώστης...
Γι’ αυτό ποτέ μην αισθανθείς άσχημα αν διαφέρεις και μην απογοητευτείς με τη μορφή που έχει ο κόσμος γύρω σου. Είσαι προικισμένος με μια μοναδική ιδιότητα και δοσμένος σε μια σημαντική αποστολή. Να νιώθεις το ανθρώπινο συναίσθημα, για να μπορείς να αντισταθμίζεις τη σκληρότητα με την ευαισθησία σου και να υπάρχει ελπίδα να διασώνονται οι άνθρωποι.
Κάθε φορά που θα απλώνεις το γενναίο χέρι σου να σώσεις τον συνάνθρωπο, αναλογίσου τι είναι αυτό που σε κάνει χρήσιμο και δυνατό... Είναι η παθιασμένη ευαισθησία σου που με μια λέξη τη φωνάζουμε Ψυχή!
Είναι η υπερδύναμή σου!

Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από μερικούς μήνες με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!