Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018

Αυτοεκτίμηση


Για να γνωρίσεις τον εαυτό σου πρέπει ν' ακούσεις τους ψιθύρους της απομόνωσης. Να φύγεις μακριά, να γίνεις ασκητής για να γυρίσεις πίσω στους ανθρώπους κάποιο δειλινό και να μην κινδυνεύει η ψυχή σου. Όταν θα έχεις μάθει από τι υλικό είσαι φτιαγμένος και θα έχεις ανακαλύψει όλα τα μυστικά που κρύβονται μεσ' στη σιωπή, θα ξέρεις πως αυτή η σύντομη εσωτερική ενασχόληση θα σε βοηθήσει να σταθείς στο ύψος όλων των περιστάσεων που ορίζονται απ' τους ανθρώπους.
Αυτοέλεγχος σημαίνει αξιοπρέπεια και σαν θα ξέρεις πια να συγκρατείσαι, θα έχεις και αυτοεκτίμηση. Είναι η ικανότητα να ξεχωρίζεις τ' άξια απ' τα χαμένα και να τοποθετείς τον εαυτό σου μέσα σε πλαίσια δεινής ακεραιότητας, χωρίς να φοβάσαι πως θα παρασυρθείς από των συναναστροφών την καθημερινή ανοησία. Η αυτοεκτίμηση είναι μια δύναμη που αποκτά ο ισχυρός χαρακτήρας κι ο αγαπημένος Καβάφης έρχεται να το θυμίσει κάθε φορά που αναρωτιέμαι αν παραστράτησε το βήμα μου από αυτούς τους στίχους...
Όσο μπορείς... μέσα στον όχλο να συγκρατηθείς... για να μη γίνεις φορτικός και με την ύπαρξή σου ξένος, γιατί δεν θα υπάρχει μέρος πια για να σταθείς... Για σένα που μπορείς...
Selfrespect

Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από μερικούς μήνες με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!