Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2017

Μαγική χρονοκάψουλα


  









"Η πραγματική ευτυχία 
έρχεται από τη χαρά να 
κάνεις κάτι καλά, 
από το ζήλο να δημιουργείς 
καινούργια πράγματα".
Αντουάν Ντε Σαιντ Εξυπερύ

Δεν είμαι συγγραφέας... Μου αρέσει να ονειροπολώ...
Γράφω ιστορίες για να βρω ανθρώπους που σκέπτονται σαν κι εμένα...
Με μαγεύει η ιδέα ν' αγοράσει κάποιος τα βιβλία μου σήμερα και να βρεθούν στα ράφια μιας βιβλιοθήκης μετά από διακόσια χρόνια και να τα διαβάσει ο δισέγγονος του. Θέλω το πνεύμα μου να ταξιδέψει στο χρόνο μέσα στη μαγική χρονοκάψουλα των βιβλίων.
Αν μπορούσα να ξαναγεννηθώ επάνω στις αθρόες γραμμές ενός βιβλίου και να αποτυπωθώ στην ψυχή ενός μελλοντικού αναγνώστη, αυτή θα ήταν η υπέρτατη τιμή της ύπαρξής μου. Αν έστω κι ένας βρει παρηγοριά κι αντίκρισμα στις λέξεις που κάποτε γράφτηκαν από ένα πύρινο μολύβι, βγαλμένες από μια αγνή καρδιά που αναζητούσε την αλήθεια, αυτό θα ήταν ένα είδος επίγειας αθανασίας.
Τα βιβλιαράκια μου εστάλησαν στις Εκδόσεις Πατάκη και έχουν περάσει από την πρώτη αξιολόγηση. Αναμένοντας να περάσουν κι από την τελική (οικονομοτεχνική μελέτη) με την πιθανότητα να εγκριθούν για έκδοση, είναι ευκαιρία ν' αρμενίσω για άλλη μια φορά σε τόπους ονειρικούς και να φανταστώ ένα πνευματικό ταξίδι στο χρόνο. Ποιος ξέρει; Ίσως να έχω φτιάξει μία χρονοκάψουλα και να βρεθώ στην εκροή του χρόνου, μέσα στα χέρια κάποιου που θα σκέπτεται το ίδιο σαν κι εμένα...
Καιρός για ένα ακόμη όνειρο...
Μια ευχή και μια επιθυμία! Καιρός για ένα ταξίδι στο χρόνο..

Ρομαντική... μέχρι η αγάπη να με καταστρέψει! (ανίατη κατάσταση).😊

Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από μερικούς μήνες με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!