Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Ανεπαρκής


 ''Ποτέ να μην είσαι ευχαριστημένος.
  Όλο το μυστικό βρίσκεται εκεί..."
  Jules Renard

Είμαι ο μοναχικός τύπος που ψάχνει για θαύματα. Περιπλανιέμαι κι αναζητώ...
Είμαι το πρόσωπο πίσω απ' τη μάσκα. Αυτός που δεν αρκείται στο τίποτα. Δεν φοβάμαι να πέσω στο κενό για μια ιδέα και να βάλω το κεφάλι μου στο στόμα του κτήνους για την αγάπη. Δίνομαι για μια ευχή κι ένα όνειρο. Κατακτώ τον κόσμο και δεν ευχαριστιέμαι... Είμαι το τίποτα που ήτανε σημαντικό και το σημαντικό που είναι τίποτα... Ο κόσμος δε θα είναι ποτέ αρκετός για να βρω τη γαλήνη. Σαν να γεννήθηκα για μια αποστολή και χάνομαι κάθε τόσο παίζοντας κρυφτό με την ελπίδα. Δε θα ησυχάσω μέχρι να έρθει η ώρα που θα φύγει η τελευταία μου πνοή. Είναι στη φύση μου να πνίγομαι για μια επιθυμία και να ζω στη σκιά της άπιαστης ικανοποίησης. Καρπώνομαι την ευλογία μιας έμφυτης κατάρας. Βλέπω αυτό που δεν υπάρχει και προσδοκώ το ανέφικτο. Ό,τι δίνω δεν είναι ποτέ αρκετό και ό,τι παίρνω ποτέ δεν μου φτάνει... Δεν είμαι αγνώμων...
Είμαι ο περιπλανώμενος που ψάχνει για θαύματα και νιώθει διαρκώς ανεπαρκής. Αυτός που αγαπά τους άλλους πιο πολύ από τον εαυτό του και δε χαρίζεται στη χαρά.
Μη γίνεις σαν κι εμένα...
Αγάπα τον εαυτό σου!

Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από μερικούς μήνες με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!