Παρασκευή 22 Δεκεμβρίου 2017

Πλατιά χαμόγελα σε μια Αγέλαστη Πολιτεία


                                              
 Όταν ψάχνεις για θαύματα πρέπει να έχεις διαρκώς την καρδιά σου ανοιχτή... Κι όταν θα βρεις κάτι που θα τραβήξει τ' απομεινάρια της χαμένης σου ζωντάνιας απ' τα υπόγεια της απόγνωσης, πρέπει να το φωνάξεις...
Πώς θα ήταν άραγε αν ζούσαμε σε έναν κόσμο που δε θα υπήρχε καμία διάκριση ανάμεσα στα παιδιά που γεννιούνται διαφορετικά και στα παιδιά που λέγονται "κανονικά"; Να χαίρονται και ν' αγαπιούνται με ίση αγάπη και χαρά σαν να γεννήθηκαν με τις ίδιες αξιώσεις και τις ίδιες προσδοκίες. Να χανόταν μονομιάς η σκιά της προκατάληψης και στη θέση της να καθηλωνόταν θριαμβευτικά το αξίωμα της αποδοχής.
Τα κορίτσια των Ιδρυμάτων "Μ.Κόκκορη" και "Ψαραύτειο" που έχω την τιμή να έχω μαθήτριες στο κολυμβητήριο, μοιράστηκαν τις καλλιτεχνικές τους ανησυχίες με τις εργασιοθεραπεύτριες τους που φοιτούν στο ΙΕΚ ΑΛΦΑ και όλες μαζί ανέβηκαν στη σκηνή ενσαρκώνοντας ρόλους για το έργο "Αγέλαστη Πολιτεία".
Είναι προνόμιο να είσαι θεατής σε κάτι τόσο καλοπροαίρετο και αυτούσιο. Να κοιτάς και να σκέπτεσαι και κάπου-κάπου να δακρύζεις από συγκίνηση. Υπάρχει τόση δύναμη κρυμμένη πίσω από τη γενναία απόφαση της καλής θέλησης. Είναι επιλογή μας η οπτική που θα διαλέξουμε για να κοιτάξουμε τον κόσμο. Μια οπτική απελευθερωμένη από τον προσδιορισμό της ανωτερότητας. Χωρίς ταυτότητες και στοχοποίηση της αδυναμίας του άλλου. Όταν γεννιέσαι διαφορετικός, να γεννιέσαι τυχερός για την περίσσια αγάπη που πρόκειται να λάβεις.
Ευχαριστώ τα παιδιά που ανασήκωσαν τη ναυαγημένη μου ύπαρξη απ' τ' απύθμενα σκοτάδια στην καθαρότητα του φωτός. Αναπνέω για τέτοιες στιγμές και ονειρεύομαι το ξημέρωμα της ελπίδας. Φτιάξατε έναν παραμυθένιο κόσμο για τα δικά μου μάτια, όπως ακριβώς τον επιθυμώ να είναι!
  Συγχαρητήρια σε όλους! Σας αγαπώ!

Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από μερικούς μήνες με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!