Παρασκευή 18 Ιουνίου 2021

Πνεύματα του πελάγους

«Για εμάς, 
τα πνεύματα του πελάγους, 
είναι χαρά να μπαίνουμε στο 
περιβόλι της ψυχής 
και να τραγουδούμε το 
θείο ρόδο που ανθίζει. 
Ξένος, περαστικός στη γη και 
στη θάλασσα είναι ο άνθρωπος. 
Απλώνονται κάτω από τα πόδια του 
απέραντες η γη και η θάλασσα, 
και ανάμεσα σε χίλιους άγνωστους 
κινδύνους, ορθό και νοήμον 
υψώνεται προς τα ουράνια το 
πρόσωπό του, πιο όμορφο 
από εκείνα».
-Χορικό-
Διονύσιος Σολωμός
(1798-1857)


  Υ
πάρχει μια μικρή γωνιά σε μια παραλία, που περιμένει να μου δείξει τα μαγικά της θεάματα. Το ξέρω, γιατί τα βλέπω στα όνειρά μου. Τις σιωπηλές ώρες της μέρας βλέπω εικόνες κι αισθάνομαι τη θαλασσινή αύρα να με καλεί κοντά της. Βασιλικά ηλιοβασιλέματα με χρυσοκόκκινα στέμματα και αστρικές νύχτες απείρου κάλλους, σαγηνεύουν την ύπαρξή μου με συμπαντική αρμονία. Και «έσονται εις σάρκαν μίαν» όλες οι αισθήσεις της ύλης και του πνεύματος για την υπέρτατη ηδονή του έρωτος της φύσης! Πόσο μου έχεις λείψει… ομορφιά της Γης!
  Θα έρθω σύντομα κοντά σου… Με μια ανάσα θα ζήσουμε ενωμένοι, μέχρι να γίνει η ένωση αιώνια σε διαφορετική μορφή και ανώτερη διάσταση. Ο χρόνος δε θα μας χωρίσει και το βάσανο της υπαρξιακής αγωνίας θα μείνει στη στεριά. Η βάρκα μου θα ακολουθεί τα χρώματα του δύοντος ήλιου και δε θα ξεχωρίζω αν ο ορίζοντας είναι φαντασία ή πραγματικότητα…
Καλοκαιρινή ευτυχία!
  Σας εύχομαι τον ενθουσιασμό και την αγάπη για το φυσικό τοπίο που με περιμένει… Σας ευχαριστώ για το αναγνωστικό ενδιαφέρον που δείχνετε για τα γραπτά μου. Να έχετε όμορφες διακοπές, μέσα από την καρδιά μου! Καλό καλοκαίρι, κι ας μην έρθει ποτέ το φθινόπωρο…

***Θερμές ευχαριστίες στους φωτογράφους Τάσο Κορώνη και Ευαγγελία Παναγιώτου. Είμαι οπτικός καλαμαράς. Εικόνες σαν και τις δικές τους, ταξιδεύουν τις λέξεις μου στα ονειρικά τους τοπία.




Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από έναν χρόνο, με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου, γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!