Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

Ποιος χρειάζεται έναν ήρωα με πληγωμένη καρδιά;


Οι σκοτεινές ημέρες ενός ήρωα.

Ορισμός του ήρωα: Ο άνθρωπος που θα είναι πάντα δίπλα σου ό,τι και να σου συμβεί. Αυτός που είναι ηθικός και υπερασπιστής του δικαίου. Δε θα σε απογοητεύσει ποτέ. Θα είναι το φωτεινό παράδειγμα για όλους. Ένας άξιος στρατιώτης και ένας πολεμιστής. Πανταχού παρών και αποτελεσματικός. Ο από μηχανής Θεός. Υπεύθυνος και καλοσυνάτος. Γεμάτος βραβεία και διακρίσεις. Δεν παραπονιέται ποτέ και είναι χαμογελαστός. Αναλαμβάνει τα πάντα και χαίρεται να σε υπηρετεί! Happy to serve! Τρέφεται από την προσφορά και φροντίζει για την ευχαρίστησή σου. A man of steel. Ο άνθρωπος από ατσάλι, όχι μόνο για τα στιβαρά του μπράτσα, αλλά και για τον ατσαλένιο χαρακτήρα του. Ένας οραματιστής ένος καλύτερου κόσμου με αξίες και ιδανικά. Θέλει να δει αυτό που υπηρετεί να προοδεύει... Ο σωτήρας σου όταν τον καλείς να σε βοηθήσει, να βρει λύση στο πρόβλημά σου και να σε στηρίξει. Να αναλάβει την ευθύνη για την διάσωσή σου. Ένας υπεράνθρωπος που έχεις πλάσει στο μυαλό σου...που όμως όταν πετάει μακριά κλείνεται στον εαυτό του. Θέλει να είναι πάντοτε δυνατός για σένα όμως υπάρχουν φορές που δεν έχει άλλα αποθέματα ψυχής. Ακόμη και αυτός που θεωρείς υπεράνθρωπο έχει σκοτεινές ημέρες. Έχει και αυτός μια πληγωμένη καρδιά σαν τη δική σου, αλλά δε θέλει να σε απογοητεύσει. Δε θέλει να σε πληγώσει, όπως τον πληγώνεις εσύ καθημερινά, θεωρώντάς τον δεδομένο. Δε θέλει να τον δεις να λυγίζει γιατί τότε θα τον θεωρήσεις άχρηστο...και ποιος χρειάζεται έναν ήρωα με πληγωμένη καρδιά; Κανείς! 
Οι άνθρωποι δε συγχωρούν παρά μόνο απαιτούν. Θέλουν έναν ήρωα στο πλευρό τους να καρπώνεται τις δυσκολίες τους αδιαμαρτύρητα, ακούραστα και ασταμάτητα... Μην ανησυχείς, όμως, γιατί όταν περάσουν οι σκοτεινές μέρες θα είναι πάλι κοντά σου. Αυτή είναι η ξεχωριστή του ικανότητα, αυτό τον κάνει ήρωα, να ξεπερνά τις σκοτεινές του ημέρες. Εσύ μόνο προσπάθησε να τον καταλάβεις και θα είναι πάλι δίπλα σου δυνατός...για εσένα!

Ο όρκος του ήρωα: “Τα όνειρα μάς σώνουν. Τα όνειρα μάς ανυψώνουν και μας μεταμορφώνουν. Ορκίζομαι στην ψυχή μου… μέχρι να δω το όνειρό μου για έναν κόσμο με ήθος, τιμή και δικαιοσύνη να γίνεται η πραγματικότητα που όλοι θα μοιραζόμαστε, να μη σταματήσω ποτέ να μάχομαι!” 
Superman Comics.

Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από μερικούς μήνες με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!