Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016

"Ωφελέειν ή Μη Βλάπτειν"


Είσαι έτοιμος να αντιμετωπίσεις το άγνωστο;

Η υπέρτατη αρχή του Ιπποκράτη. Προσφορά της καλύτερης αντιμετώπισης που μπορεί να λάβει ένα θύμα, βασιζόμενη στη γνώση, στην ανάληψη ευθύνης και στη σωστή κριτική σκέψη για τη διαχείριση ενός περιστατικού. Όλα εξαρτώνται από εσένα...η έκβαση της υγείας και η ζωή ενός ανθρώπου υπό τη δική σου κρίση και δύναμη. Σωστός χειρισμός και εκτίμηση για να έχεις καθαρή συνείδηση ότι έγινε το καλύτερο δυνατό. Μπορείς; Είσαι έτοιμος κάθε φορά να αναλάβεις την ευθύνη; Αν δεν το κάνεις εσύ, τότε ποιος; Το "Ωφελέειν ή μη Βλάπτειν" είναι η κορυφαία συμβουλή που μας δείχνει πως αγγίζοντας έναν άνθρωπο αυτόματα αναλαμβάνουμε τεράστια ευθύνη και θα πρέπει να είμαστε όσο το δυνατόν πιο έτοιμοι από γνώση, αλλά και ικανότητα διαχείρισης. Να είσαι γενναίος, αλλά και σοβαρός με ηθική και γνωστική υπόσταση για να μπορείς να σώσεις μια ζωή, να δώσεις ελπίδα και χαρά στους συνανθρώπους σου, λαμβάνοντας συνάμα την ικανοποίηση πως όλα έγιναν όπως θα έπρεπε να γίνουν, υπό τις δεδομένες συνθήκες που επικρατούσαν όταν κλήθηκες να επέμβεις...Η πρώτη ανταπόκριση σε ένα συμβάν τις περισσότερες φορές είναι ένα κομβικό σημείο και κρίνει το πεπρωμένο του θύματος, αλλά και του διασώστη. Είναι σαν να είσαι συγγραφέας και να γράφεις τη συνέχεια ενός μυθιστορήματος και να παλεύεις για ένα αίσιο τέλος στο κεφάλαιο που διαδραματίζεται μπροστά σου. Μακάρι πάντοτε να υπάρχει ένα happy end για τους ήρωες κάθε ιστορίας...

Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από μερικούς μήνες με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!