Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2016

Πάθος...η μόνη οδός!


Με ό,τι και να ασχοληθείς στη ζωή σου, οτιδήποτε και να κάνεις, κάνε το με πάθος! Τα μόνα στοιχεία που χρειάζεσαι είναι η γνώση και η ψυχή. Όποιο δρόμο και να διαλέξεις πήγαινε με την καρδιά και δώσε τον καλύτερό σου εαυτό. Μερικοί άνθρωποι γεννιούνται με αυτό το χάρισμα και το εξελίσσουν στην πορεία με την κατάλληλη εκπαίδευση και δεν μπορούν να λειτουργήσουν διαφορετικά. Δεν είναι δρόμος αυτοκαταστροφικός, είναι εσωτερική ανάγκη, ισόβιο κίνητρο επιβίωσης και ένας πηγαίος κώδικας συμπεριφοράς μέσα σε τούτο τον κόσμο. Σήμα κατατεθέν σε μια κοινωνία αδιάφορη χωρίς ταυτότητα και αυτοσκοπό. Πορεία προσφοράς και αγάπης για τη ζωή. Μια φλόγα που σιγοκαίει στο στήθος και σε ξεσηκώνει σε κάθε σκέψη και επιθυμία. Το πάθος είναι συνδυασμός δύναμης και ευαισθησίας, που όταν χρησιμοποιείται με σύνεση και συνείδηση δημιουργεί ικανούς ανθρώπους, έτοιμους να δώσουν την ψυχή τους για αυτό που πρεσβεύουν και για αυτό που ονειρεύονται. Δεν παίζει ρόλο ποιο δρόμο θα διαλέξεις, αλλά το πώς τα πορευτείς διαβαίνοντάς τον, γιατί ο δρόμος της καρδιάς είναι μονόδρομος και χωρίς επιστροφή… May the force be with you!  :)

Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από μερικούς μήνες με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!