Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019

Το βέλος του χρόνου και το πεπρωμένο των υλικών σωμάτων


   Οι επιστήμονες υποστηρίζουν πως εξαιτίας της μεγάλης έκρηξης και της διαστολής του Σύμπαντος, η ροή του χρόνου βαίνει μονάχα προς μια κατεύθυνση. Αποκλειστικά προς το μέλλον. Για να υπάρχει η νοήμων ζωή, πρέπει να ακολουθήσει το θερμοδυναμικό βέλος του χρόνου. Ο άνθρωπος λοιπόν, ως υλικό μέρος της εξελικτικής πορείας και της εντροπίας του σύμπαντος, κινείται στον χρόνο μόνο προς τα εμπρός και ποτέ προς τα πίσω.
  Αν και οι εξισώσεις των επιστημόνων μπορούν να αντιστρέψουν με τις πράξεις στο χαρτί μια κατάσταση, από το παρόν στο παρελθόν, στην πραγματική ζωή όταν ένα ποτήρι γίνει θρύψαλα δεν μπορεί να επανέλθει στην αρχική του κατάσταση. Αυτό συμβαίνει για να υπάρχει μια συνοχή και μια λογική συνέχεια των πραγμάτων, ώστε να είναι δυνατή μια φυσιολογική εξέλιξη των Πάντων. Ένα όριο της φύσης, για να μην αντιστρέφονται κατά το δοκούν οι καταστάσεις και δημιουργηθεί χάος και παραλογισμός. Δεν επιτρέπονται πισωγυρίσματα στη φυσική εξέλιξη της ύλης.
  Στην καθημερινότητα, η μη αναστροφή των γεγονότων γίνεται εντονότερα αντιληπτή, όταν χάνουμε ένα αγαπημένο πρόσωπο ή συμβαίνει ένα τραυματικό συμβάν. Υπάρχει τρόπος να αντιστραφεί μια άσχημη εξέλιξη; Μπορεί, μόνο αν προβλεφθεί πριν συμβεί. Είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας ή μια διαδικασία που μπορεί να εφαρμοστεί στην πραγματικότητα; Η προνοητικότητα, η λογική σκέψη, η διορατικότητα, η γνώση, η προσοχή και ο σεβασμός στην ευθραυστότητα των υλικών σωμάτων μπορεί να αναστρέψει την πιθανότητα μιας δυσμενούς τραυματικής εξέλιξης.
  Μπορεί ο χρόνος να μην γυρίζει πίσω και το βέλος να δείχνει την πορεία προς τον θάνατο, όμως πριν την πλήρη ανυπαρξία του θανάτου, υπάρχει η θερμοδυναμική ενέργεια της ζωής που με τον σώφρονα λογισμό και λίγη θεία τύχη, μας βοηθά να προχωράμε με ασφάλεια χέρι-χέρι με τους φυσικούς νόμους με τους οποίους είμαστε ισόβια δεμένοι.
  Οδηγείτε προσεκτικά και ενεργείτε με σύνεση, ακολουθώντας το βέλος του χρόνου! Προσοχή!

Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από μερικούς μήνες με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!