Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2018

Homo Luminous

"Φαντάσου ο σκοπός της ζωής να ήταν η ευτυχία σου 
και μόνο-τότε η ζωή γίνεται κάτι ωμό και αναίσθητο. 
Αγκάλιασε τη σοφία της ανθρωπότητας. 
Υπηρέτησε τη δύναμη που σε έστειλε στον κόσμο."
Λέων Τολστόι



   Βλέπω συχνά ένα όμορφο όνειρο! Ονειρεύομαι πως ταξιδεύω στο μέλλον και συναντώ τους ανθρώπους που αγάπησαν τ' αστέρια... Τους απογόνους των σημερινών ανθρώπων... Εκείνους που φωτίσαν το πνεύμα τους, ακολουθώντας τη ρότα της εξέλιξης και βγήκαν νικητές αναδυόμενοι από τα θεοσκότεινα βάθη των λαθών τους. 
  Είναι τόσο λαμπροί που δεν μπορώ να τους κοιτάξω στα μάτια! Μοιάζουν σαν εξωγήινοι αλλά είναι άνθρωποι... Είναι οι γιοι και οι κόρες μου! Μεταφέρουν το DNA μου, μα εξελίχθηκαν με τόση σοφία κι εκλαμπρότητα που το καθάριο φως τους τυλίγεται σαν εκτυφλωτική αύρα γύρω από την αγγελική υπόστασή τους! Είναι πανέμορφοι! Ζουν αρμονικά και το πνεύμα τους φωτοβολεί σε ολόκληρη την πλάση! Είμαι τόσο περήφανη που είμαι πρόγονή τους... Τους κοιτάζω με καμάρι σαν ταπεινή χαζογιαγιά και συνειδητοποιώ πως τα εγγόνια μου κατέκτησαν τα μυστικά του Σύμπαντος. Είδαν την αίγλη των αστέρων και αρίστευσαν στις εξετάσεις τους. Τους αγκαλιάζω στοργικά και τους αγαπώ με τόση αγάπη που δε φοβάμαι πια τον θάνατο, γιατί ξέρω πως είδα ό,τι πολυτιμότερο υπάρχει στον πλανήτη. 
 Τ' όνειρό μου είναι ένα στιγμιαίο κοίταγμα στο μέλλον που ξεχυλίζει από ένα αίσθημα πληρότητας. Μια νυχτερινή ευχή που αναμένει με λαχταρά να βιώσει μια μεταφυσική πνευματική κυριαρχία. Είναι το τέλος της αναζήτησης! Η καρδιά όλων των θαυμαστών ανακαλύψεων! Μόνο να μπορούσα να ταξιδέψω 1.000 χρόνια μπροστά στον χρόνο, για να θαυμάσω τον Homo Luminous! Το παιδί των αστεριών που νίκησε την ύλη και ασπάστηκε την ομορφιά του πνεύματος και την επάρκεια της καλοσύνης.
  Τ'  όνειρό μου τελειώνει με την ακρόαση μιας γλυκιάς μελωδίας... Αφήνω πίσω μου τα παιδιά της φωτεινής Γης και επιστρέφω στον χρόνο που μου δόθηκε. Πρέπει να δείξω τις εικόνες απ' το μέλλον στους ανθρώπους, ώστε να δουν πόσο λαμπρά μπορούν να γίνουν τα παιδιά τους, για να σωθεί ο κόσμος!
  Δε θα σταματήσω ποτέ να ονειρεύομαι τον Homo Luminous... Θα κοιτάζω πάντοτε μπροστά και δε θα γυρίζω τη ματιά μου πίσω... Έτσι θα  αισθάνομαι ένας περήφανος γονιός κι όχι ένα αποτυχημένο παιδί... Μόνο έτσι θα φτάσω στο Φως!

Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από μερικούς μήνες με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!