Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2020

Ο κρίκος της εξέλιξης



 Όσο η γραμμή του χρόνου προχωρά, ο άνθρωπος αναζητά την ελπίδα, ώστε να αναδυθεί από τα θεοσκότεινα βάθη του παρελθόντος στην προοπτική μιας καλύτερης εκδοχής. Κάθε ανθρώπινη ζωή, κάθε νέα γενιά αντιπροσωπεύει στο πέρασμα του χρόνου, τον συνδετικό κρίκο στην αλυσίδα της εξέλιξης του είδους μας. Ένα γενναίο βήμα στην επανάσταση του ζώου που εξανθρωπίστηκε. Ένας ύμνος στο συναίσθημα και στο πνεύμα! Η πρόοδος του νου στις τέχνες και στον πολιτισμό, η άνοδος στο ανώτερο στασίδι της κοσμικής αγάπης που θα αποτυπωθεί στο άγραφο ημερολόγιο του μέλλοντος. Εκεί φωλιάζει η ελπίδα. Στο άγνωστο. Σε αυτό που δεν έχει ακόμη γραφτεί...
  Είναι μια ευκαιρία για να γίνεις καλύτερος! Να τιμήσεις την ύπαρξή σου ,αποκαλύπτοντας τις αρετές της καρδιάς σου. Ακόμη μια λευκή σελίδα για να γεμίσεις με αγάπη τον ουρανό και το χώμα που σου έδωσε πνοή. 
  Είσαι ο κρίκος της εξέλιξης. Ο σκοπός σου είναι να παραδώσεις τη σκυτάλη του χρόνου και τα δεδομένα που μεταφέρει αέναα η χάρη του φωτός. Πολέμησε τον παλιό σου εαυτό και δημιούργησε ένα φωτεινό μέλλον. 

Καλή και φωτισμένη χρονιά!!!

Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από μερικούς μήνες με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!