Κυριακή 5 Μαΐου 2019

Αθλητική Ναυαγοσωστική με πανεπιστημιακή ταυτότητα. Ηχηρή νότα μιας αισιόδοξης μελωδίας.

Συγχαρητήρια σε όλους τους φοιτητές!



 Ο λόγος που ασχολήθηκα με την Αθλητική Ναυαγοσωστική είναι γιατί το άθλημα αυτό πραγματεύεται τα δύο ιδανικά που πρεσβεύω στη ζωή μου. Την ευγενή άμιλλα του αθλητισμού και το αγαθό της διάσωσης της ανθρώπινης ζωής. Στην Αθλητική Ναυαγοσωστική αυτά τα δύο συνδυάζονται με τόσο εύλογο τρόπο που δικαίως μπορούμε να πούμε ότι γαλουχούν έναν δυναμικό ναυαγοσώστη. Η αγωγή του αθλητή συναντά τις αξίες της διάσωσης.
 Ο πιο σημαντικός χώρος εκπαίδευσης της ΑθΝα στην Ελλάδα είναι η Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εκεί, ένα αξιόλογο φυτώριο σπουδαστών αναπτύσσει σε ακαδημαϊκό επίπεδο τις τεχνικές και τη δυναμική που συμβάλλουν στην προστασία της δημόσιας υγείας και της ασφάλειας στο νερό.
  Με μεγάλη χαρά και ιδιαίτερη τιμή ανέλαβα τον ρόλο του Κριτή στους πανεπιστημιακούς αγώνες που διεξήχθησαν στο κολυμβητήριο του ΤΕΦΑΑ την 21η Απριλίου. Είχα την ευκαιρία να χρονομετρήσω τις επιδόσεις τους αλλά και να παρακολουθήσω το επίπεδο τεχνικής και κατανόησης των κανονισμών των αγωνισμάτων.
  Οι εντυπώσεις που αποκόμισα από αυτήν την διοργάνωση είναι άριστες με ένα αίσθημα ελπιδοφόρας κατάνυξης. Είδα παιδιά με ήθος και ιδανικά που αγαπούν αυτό με το οποίο καταπιάνονται και εκπαιδεύονται με πρωτόγνωρο ενθουσιασμό στα αγωνίσματα που προωθούν την εφαρμοσμένη ναυαγοσωστική. Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε το πάθος με το οποίο ακολουθούσαν τους κανονισμούς προάγοντας συνάμα και το πολύτιμο ιδανικό του Ευ Αγωνίζεσθαι. Φάνηκε με αυτό η εμπειρία που αποκόμισαν με την πρόσφατη συμμετοχή τους στη βρετανική πανεπιστημιάδα.
  Η επίδοσή τους σε όλα τα αγωνίσματα ήταν εξαιρετική, με αποκορύφωμα τη συμμετοχή τους στη ρεαλιστικότατη επίδειξη σεναρίου διάσωσης ναυαγών με life raft και χρήση εξοπλισμού θαλάσσιας επιβίωσης αλλά και εφαρμογή πρώτων βοηθειών (ΚΑΡΠΑ, αντιμετώπιση υποθερμίας). Σημαντικότατη εντύπωση μου έκανε ο σεβασμός στην επιτροπή και στους Κριτές αλλά και η σοβαρότητά τους κατά τη διάρκεια των αγώνων.
  Οι αγώνες ήταν άριστα οργανωμένοι και οφείλω να συγχαρώ τους υπεύθυνους για την παροχή διασωστικού εξοπλισμού αλλά και τους καθηγητές που συνέβαλαν για την οργάνωση του σεναρίου διάσωσης και την καλή φυσική κατάσταση των φοιτητών τους.
  Όλη αυτή η προσπάθεια μοιάζει σαν μια ηχηρή νότα από μια αισιόδοξη μελωδία. Είναι όμορφο να παρακολουθείς και να συμμετέχεις σε κάτι τόσο αξιόλογο που έχει να κάνει με τη νέα γενιά που φέρει στους ώμους της τις προσδοκίες του μέλλοντος. Οι καιροί είναι χαλεποί και τα νέα παιδιά λοιδορούνται από άσχημα πρότυπα και μεταλλαγμένες ηθικές αξίες. Η ΑθΝα  είναι ένα όχημα που μεταφέρει τους νέους με επαρκείς αποσκευές στον δρόμο της ορθής εξέλιξης και όταν μάλιστα παίρνει και ακαδημαϊκές διαστάσεις, το αποτέλεσμα θα είναι οι θαυμαστοί αγώνες που έγιναν στο κολυμβητήριο του ΤΕΦΑΑ.
  Εύχομαι να επαναληφθούν σύντομα με την ίδια επιτυχία και να είμαστε παρόντες, ώστε να θαυμάσουμε την πολλά υποσχόμενη πανεπιστημιακή ομάδα του ΤΕΦΑΑ.
Συγχαρητήρια! Θα είμαστε δίπλα σας σε όλες τις μελλοντικές διοργανώσεις!!!


Θερμή παράκληση : Όσοι αναδημοσιεύετε τις αναρτήσεις μου, παρακαλώ πολύ, να βάζετε το όνομά μου ή την ονομασία του blog, ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο που βίωσα πριν από μερικούς μήνες με την οικειοποίηση των κειμένων μου. Ευτυχώς, οι περιπτώσεις αυτές είχαν καλή κατάληξη, καθώς αντιμετωπίστηκαν με ευπρέπεια και κατανόηση. Είναι μεγάλη τιμή και χαρά μου να αναδημοσιεύετε τα κείμενά μου γιατί καταλαβαίνω ότι σας αρέσουν, όμως, κάθε λέξη που γράφω, βγαίνει από την ψυχή μου και ανήκει σε μένα. Δεν εκφραζόμαστε όλοι με τον ίδιο τρόπο κι αυτό είναι που μας κάνει ξεχωριστούς και μοναδικούς. Τα γραπτά μου και ο τρόπος έκφρασής μου αποτελούν την πνευματική μου ταυτότητα, γι’ αυτό το μόνο που ζητώ, είναι να αναφέρετε την πηγή όσων αναδημοσιεύετε, ως φόρο τιμής για την προσφορά μου στη γραφή. Σας ευχαριστώ, εκ των προτέρων, για την εκτίμηση και για τον σεβασμό!